tirsdag 4. oktober 2016

Friske Tenner & Tannkjøtt med Tradisjonskost

Jeg har den siste tiden anbefalt magnesium til mange i min nærmeste bekjentskapskrets, og bare de siste to ukene har jeg langet flere flasker magnesiumolje for å bidra mot verkende tenner og tannkjøttbetennelse. Selv har jeg svært god erfaring med "rulling" av magnesiumolje, enten alene, eller sammen med mineralsalt, i kombinasjon med kokosolje, for friske tenner og tannkjøtt - og mot migrene. I dette innlegget har jeg derfor samlet PirkePetters sitater som omhandler munnhelse, siden jeg egentlig aldri forklarte de tannverkende hvorfor jeg anbefalte som jeg gjorde. Dette innlegget er til dere, og eventuelt andre som kan behøve den samme informasjonen samlet. Følg linkene tilknyttet hvert sitat hvis du ønsker å lese hvilken sammenheng sitatene er hentet fra.



www.tidsporten.no



Dette innlegget kan kun leses i sin helhet i Skattekammeret!

  • Informasjon om hvilke blogginnlegg som nå ligger i Tradisjonskostbloggens Skattekammer, og bakgrunn for hvorfor Skattekammeret ble opprettet kan du lese om HER.




Ingen kommentarer: