onsdag 30. mars 2016

Vårsmør fra Tidsporten - Bestillingsfrist Tirsdagsmorgenen den 5.april!

Da var det dags for bestilling av verdens beste upasteuriserte setersmør - Vårsmøret fra Tidsporten! De glade kyrne har fritt fått spise vårens første spirer av gress, som igjen gir seg utslag i både smak, men ikke minst i næringssammensetning. Er fryseren din stor nok, da er det nå du bør vurdere et større smørkvantum! Du kan velge mellom Käserebellen eller Le Gall, hvor jeg personlig synes førstnevnte er et knappenålshode foran på smak. Le Gall er mer praktisk med tanke på porsjonspakker à 250 gram. Når du først er i bestillinga, anbefaler jeg å slenge på en ost eller to også. Min upasteuriserte ostefavoritt er Bio-Bergkäse og blant de pasteuriserte er det den økologiske Bio-Scheunenkäse som gjelder. Klisjeen "Løp og Kjøp" gjelder fremdeles!





  • Les hva jeg tidligere har skrevet om Le Gall smøret HER, hjemmelaget kryddersmør HER, og ikke minst DISSE godissmørknappene som er perfekte etter en spiseskje fermentert fiskeleverolje.    
  


"Da har jeg åpnet salget for forhåndsbestillinger av ost og smør fra Käserebellen og Le Gall. Salget stenger morgenen 5.april, så det er litt kort frist å handle på denne gangen.
Denne gangen vil det være det beste vårsmør som importeres, og det er også siste import før sommerpausen, og dermed ingen ny import før i september igjen. Så nå må det planlegges forbruk for de neste 4 måneder etter utsending som er planlagt i starten av mai, og muligens enda lenger for dem som vil ha vårsmør lagret i frysen."

  • Tidsporten, Smør og meieriprodukter kan forhåndsbestilles HER


For ordens skyld! Jeg er ikke sponset, eller driver med produktreklame for inntjening til bloggen. Produktene er kjøpt og betalt med egne penger, og reklameringen i dette innlegget er mine oppriktige meninger. Tanken bak er å spre det glade budskap og reklamere for produkter jeg tror på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar