tirsdag 25. august 2015

Når finværet endelig kom vil man bare være ute på tur!

Det er nok ikke mange ukene til temperaturen ligner mer på høst, og vindjakka må være med på tur. Men akkurat nå, nå er det faktisk sommer, og sankingen er begynt! Ikke store fangsten på fjellet idag, men både blåbær og multer ble med hjem, samt litt kantarell, rimsopp, mild gulkremle og grønnkremle. Akkurat passe til ei surdeigsbrødskive med masse setersmør. Jeg kjenner på meg at det går mot en flott turhøst!





6 kommentarer:

  1. Skulle gjærne vært med ut på multetur :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det hadde vært trivelig!
      Tror du hadde kost deg på moltemyra mi :D

      Slett
    2. Kanskje en dag, takk for bilder så lenge :-)

      Slett
  2. Det er en fantastisk tid. Jeg savner moltemyrene hjemme når jeg ser slike vakre bilder. Mmmm :-) ps: fin vovve !

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt fantastisk er det :)
      Forstår deg godt, jeg hadde også kommet til å savne moltemyra mi!
      PS! Vovven hilser takk tilbake.

      Slett