søndag 10. mai 2015

Numi Lime Te! Skikkelig god Sitruste!

Dags for et lite reklameinnlegg. Personlig synes jeg de fleste sitrusteer smaker kunstig, og får ikke helt den naturlige opplevelsen. Det var helt til jeg smakte denne teen - som faktisk smaker lime! Vanligvis lager jeg min egen sitruste hvor jeg trekker sitron eller lime sammen med ingefær i en kopp med kokt vann og litt honning. Dette er ikke like praktisk på jobb, så da går det mest i teposer. Perfekt for å ha liggende i veska eller i kontorskuffen.




Dette er et spennede temerke, og jeg har testet ut flere smaker. Dry Desert Lime og Toasted Rice er mine foreløpige favoritter. Hver tepose inneholder mye smak, såpass mye smak at en tepose rekker til flere kopper. Liker du te med kraftig smak så er dette temerket å anbefale.




For ordens skyld! Jeg er ikke sponset, eller driver med produktreklame for inntjening til bloggen. Produktene er kjøpt og betalt med egne penger, og reklameringen i dette innlegget er mine oppriktige meninger. Tanken bak er å spre det glade budskap og reklamere for produkter jeg tror på! Når det gjelder linker til iHerb vil bruk av min rabattkode gi meg noen kroner rabatt på senere iHerb-bestillinger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar