onsdag 21. januar 2015

Varmende Te med Lakrissmak & Småsnacks fra iHerb!

Litt kveldskos på en helt vanlig og ordinær onsdagskveld! Lakrissuget tar innimellom over, og da hjelper det faktisk med en stor kopp med lakriste. Jeg har testet noen forskjellige lakristeer, og denne fra Stash Tea er den jeg liker best. Sammen med tekoppen kan jeg anbefale noen skummelt gode kokoschips fra Bare Fruit og da spesielt denne varianten med salt karamell. For å toppe kosen har jeg stort sett bestandig liggende disse supergode tørkede jordbærbitene fra Nature`s All.

Jeg har forresten oppdatert iHerb-guiden min idag. Den er nå endret med tanke på at iHerb har gjort endringer på sine fraktberegninger, og er i tillegg oppdatert med ny verdigrense for tollfrie forsendelser, innført 1.januar.




I disse fotballfruetider med avsløringer i øst og gevær må man være påpasselig med å merke innleggene sine grundig. Dette er altså et slags reklameinnlegg! Produktene er ikke sponset, men hvis du lar deg friste av onsdagskosen min og bruker min kode når du bestiller fra iHerb, vil jeg kunne få noen kroner i rabatt på min neste bestilling. Tekoppen er forøvrig ikke slanket i Photoshop, men jeg har vært så freidig og justert litt på lyset i bildet.


  • Lakriste fra Stash Tea finner du HER.
  • Frysetørkede Økologiske Jordbær fra Nature`s All finner du HER.
  • Kokos Chips med Salt Karamell fra Bare Fruit finner du HER.
  • Min iHerb-Guide finner du HER.


For ordens skyld! Jeg er ikke sponset, eller driver med produktreklame for inntjening til bloggen. Produktene er kjøpt og betalt med egne penger, og reklameringen i dette innlegget er mine oppriktige meninger. Tanken bak er å spre det glade budskap og reklamere for produkter jeg tror på! Når det gjelder linker til iHerb vil bruk av min rabattkode gi meg noen kroner rabatt på senere iHerb-bestillinger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar