søndag 7. september 2014

GiveAway! Vinnerne som får splitter egne Jun Scobyer er.....

Da var tiden inne! Det er søndags ettermiddag og jeg koser meg med langtidssurnet skillingsbolle, krydderte og loddtrekning. Må bare slenge ut en liten anbefaling midt i loddtrekningen - Dette er den beste kanelbollen jeg har spist på lengelenge! Bakerrebellene fortjener honnør for sin visjon når det kommer til bakst. Produktene er fantastisk gode, men er i tillegg økologisk, uten tilsetningsstoffer og lettfordøyelige med tanke på uskadeliggjøring av gluten og andre antinæringsstoffer. Og så over til GiveAwayen og Jun Scobyenes nye mødre.....




DamDaraDam! Med hjelp av random.org har følgende to damer blitt adoptivmødre til hver sin Jun Scoby:
    • Ane med Lodd 6
    • Margrete med Lodd 11

GRATULERER!!
Så snart dere sender meg postadresse på mail, vil scobyene og medfølgende startsats være på tur. Anbefaler også å gå til innkjøp av rå honning og grønn te slik at Junproduksjonen kan starte straks scobyen er i hus.
Min epostadresse finner du HER.

    • Langtidssurnede Nyyydelige Skillingsboller kan kjøpes hos Bakerrebellene.
    • Pukka Vanilla Chai Krydderte kan kjøpes hos iHerb.
    • Modne rips kan plukkes i hagen.

2 kommentarer:

  1. Åhoi! En scoby til meg? Det er jo storveis, hurra!

    SvarSlett
    Svar
    1. Grattis!! En egen scoby til deg :) :)
      Send meg en mail med adressen din, så er den på tur om kort tid!

      Slett