onsdag 14. oktober 2015

Pause!

Ting hoper seg opp, spesielt når man tillater seg å dra på ferie! Jeg har nettopp kommet hjem fra en avslappende og deilig reise, samtidig som andre forpliktelser måtte settes på vent. I en tid fremover kjenner jeg derfor at jeg må prioritere annerledes, og denne gang må bloggen vike. Planen er å komme sterkere tilbake etter nyttår, men det kommer kanskje et innlegg i ny og ne likevel selv om pauseknappen er trykket inn. På Facebooksiden vil du få oppdateringer ved nye innlegg. Ønsker alle som stikker innom en strålende høst og snart vinter!













3 kommentarer:

  1. Vakre bilder. :-) ønsker deg alt vel og velkommen tilbake i bloggsfæren når lysten deg dit bringer. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk :D
      Det står ikke på lysten, det er mer at døgnet inneholder for få timer.
      Plutselig er jeg tilbake :D

      Slett
  2. Martine! Publiserer ikke kommentaren din siden den ikke er relatert til denne bloggen.
    Ta kontakt med meg på mail: tradisjonskost@gmail.com

    SvarSlett