tirsdag 7. juli 2015

En milepæl er passert i en liten nisjebloggers verden!

Morsomt! I løpet av gårdagen passerte bloggen 100.000 sidevisninger! Et sidevisningtall som rosabloggere sikkert fnyser og ler litt av, men som jeg som liten nisjeblogger innom tradisjonskosten faktisk synes er veldig stas. Innleggene som har fått mest oppmerksomhet gjennom mine 2 år i bloggsfæren finner du lengre ned i innlegget. I tillegg er det gledelig at flere og flere følger bloggens facebookside, som i skrivende stund nærmer seg 500 likere. Den passerte milepælen har vært såpass stas at jeg like greit feiret med en flaske fermentert cola i dag!






Soya!

Soya er utrivelige greier! Hvorfor bør man unngå soyaprodukter?




Salte Mandler!

Hjemmelaget lørdagssnacks! Salte mandler - Bløtlagt og tørket!




Langtidskokt Kraft!

Langtidskokt Kraft - Næringsgivende, Forebyggende og Helbredende!




Bløtlagte Mandler og Mandelmel!

Hvorfor bør du lage ditt eget magevennlige mandelmel? Litt om bløtlegging, tørking og antinæringsstoffer!




Kombucha!

Kombucha - Slik lager du Wunderpilz!





Rimsopp og Kantareller!

Rimsopp og Kantareller i Kurven! Sprøstekt Soppsnacks til Kvelds!




10 kommentarer:

  1. Hurra for deg, tradisjonsmaten og bloggen med alle sine feiende flotte innlegg! Du er min lille storfavoritt, og det mener jeg indelig og oppriktig :) Gleder meg til fortsettelsen.
    Kos deg med brusen og ha en rikig fin sommer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen, hjerteligst tusen takk for fine ord Ane! :D
      Ønsker deg en strålende god sommer tilbake!

      Slett
  2. Gratulerer !!!!
    ...du er en av de få jeg leser absoulutt alt fra, alltid interesant og inspirerende, nå fikk jeg lyst på salte mandler ;-)
    Strålende sommer ønskes deg herifra også, kos deg og blogg ;-)

    klem fra Hege

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker og bukker Hege, det var hyggelige ord :D
      Kos deg med salte mandler og ha en riktig god sommer!!

      Slett
  3. Hurra for det og ikke minst vel fortjent ! bloggen din er gullegod :-) !
    Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk oh takk Marianne! :D
      Det er hyggelig at bloggen blir satt gullpris på!

      Slett
  4. Fin milepæl ! Og gleder meg til å følge deg til 200-300-400 +++ :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Takk! Det var stas med milepæl ja :)
      Gode sommertanker sendes til både folk, dyr og planter i Eidens Hage!

      Slett
  5. Godt det ikke var 500 lik du har på facebooksiden din :-) Gratulasjon herfra også!

    PirkePetter

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe :)
      Ja det var enda godt! Så mange lik samlet på et sted tar seg så dårlig ut for tradisjonskostens omdømme. Thank you for grattuleijshen :D

      Slett