lørdag 30. august 2014

GiveAway! Jun Scoby for å lage Sprudlende Jun - To heldige Vinnere!

Konkurransen er avsluttet!!

Etter å ha opparbeidet meg et respektabelt scobyhotell, behøver jeg ikke lengre ruge på alle Junscobyene for meg selv. Jun er kombuchaens friske og sprudlende "lillesøster"! Den har sødme uten å være søt, syrlig uten å være sur, og liker seg best i Norgesglass (hjemme hos meg). Veldig god naturell, og kanskje enda bedre etterfermentert. Til vanlig tar jeg betalt 100 kr for kombuchascobyer for å dekke innpakning og porto, men denne gang vil to heldige vinnere få hver sin Jun Scoby helt gratis. Konkurransereglene finner du under bildet - Lykke til!

Les mer om mine erfaringer med Jun HER, og les mer om etterfermentert og smaksatt Jun HER.





Konkurranseregler:
1. Lodd: Legg igjen en kreativ kommentar på dette innlegget om hvorfor akkurat du ønsker deg en Junscoby! 

1. Lodd: Lik Tradisjonskost på Facebook! (Liker du siden allerede er det også verdt 1 lodd)

1. Lodd: Skriv et lite innlegg på egen blogg eller facebookside som linker til DETTE innlegget om Jun! 

OBS!
Legg igjen en kommentar med navn eller alias i dette innlegget og fortell hvor mange lodd du deltar i konkurransen med. Konkurransen avsluttes Søndag 7.sep kl 17:00! Vinnerne trekkes og annonseres på bloggen samme kveld! 

Følg med neste søndag!  
Er du en av de heldige må du sende meg en mail med kontaktinformasjon. Min epostadresse finner du HER.



14 kommentarer:

  1. Så spennende, har hatt kombucha et par år nå så hadde vært gøy å prøve noe nytt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Synes Jun er morsommere enn Kombucha, da den produserer kullsyre lettere. Veldig glad i den som smaksvariasjon til Kombuchaen. Noterer deg med to lodd - Husker vel rett at du allerede `liker` på facebook :)

      Slett
  2. Da har jeg notert 3 stykker via andre kanaler :)
    Bente, Linn og Cecilie har 1 lodd hver!

    SvarSlett
  3. Aiai, som jeg ønsker meg en Jun! Trenger å få litt mer fermentert drikke inn i mitt liv igjen, og nå etter disse feriedager er det særs dårlig stelt. Kefirkorna har avgått med døden og for øyeblikket ingen kombucha tilstede heller. Stusselig. Krysser fingra, jeg! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du og du det hørtes stusselig ut! :/ Da var jo dette helt perfekt! 2 lodd coming your way :)

      Slett
  4. Mangfold er bra! Jeg ønsker innføre litt mer kulturelt mangfold i min ensformige klan av kombucha scobyer. Jeg tror en Jun scoby vil passe særdeles perfekt inn her:-) Her vil den få masse kjærlighet, pleie og omsorg <3

    MM

    SvarSlett
    Svar
    1. Da har jeg notert 1 lodd på deg MM! Høres ut som Jun vil trives veldig godt hos deg!
      Den liker visstnok å bli sunget til også :)

      Slett
    2. To takk, har også likt siden din på facebook :-) Synging skal bli!

      MM

      Slett
    3. Hvorfor sa du ikke det med en gang ;) Da er det selvsagt notert 2 lodd på demses!

      Slett
  5. Hei!
    Jeg liker siden din på facebook og vil gjerne vinne! Jeg er nysgjerrig på kombocha og fermentering av ulike matvarer så det ville vært veldig spennende å få prøvd litt selv!

    Margrete

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig Margrete! :)
      2 lodd er notert på deg - Lykke til!

      Slett
  6. Jeg ønsker meg en jun scoby, har ikke smakt det før! Jeg drikker combucha, men hadde vært fint med litt variasjon:-) Jeg har likt deg på facebook for en stund siden. Ps! Jeg må bare benytte anledningen også til å si at jeg liker bloggen din veldig godt, masse fine oppskrifter og fine bilder, veldig inspirerende blogg, en av de beste innen tradisjonsmat synes jeg. Det virker som du legger ned mye arbeid i denne bloggen til glede for oss leser, så takk skal du ha og jeg leser den jevnlig!!
    Mange hilsner i fra Britt K.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk for så fine ord om bloggen Britt K - Skryt og anerkjennelse er gøy :)
      Jeg noterer deg med 2 lodd! Ønsker deg masse lykke til og en strålende dag!!

      Slett
  7. Da setter vi strek for konkurransen folkens! Vinnerne annonseres om litt i et eget innlegg :)

    SvarSlett