søndag 24. august 2014

Bakerrebellene! Nettbakeriet som leverer nydelig, tradisjonell og langtidshevet surdeigsbakst av de beste råvarer!

Endelig er Bakerrebellene åpnet! Nettbutikken som sender bakervarer over det ganske land! Bakerrebellene drives av Christer fra Tidsporten. Det gjør at man kan stole på at dette er et bakeri dedikert til tradisjonell surdeigsbakst og med fokus på de beste råvarer. Jeg innrømmer glatt mine begrensninger når det kommer til surdeigsbakst, selv om jeg har kommet i mål med et surdeigsbrød basert på økologisk spelt og kraft som jeg er godt fornøyd med. Det jeg spesielt liker med Bakerrebellene er muligheten for å bestille rundstykker, baguetter, pølsebrød, hamburgerbrød, skillingsboller og ulike variasjoner av brød som jeg aldri ville fått til selv. Jeg har til nå testet ut Olivenfladen, Rundstykker og Tysk Landbrød som alle var nydelige, og har mine varmeste anbefalinger!


Olivenfladen fra Bakerrebellene og Upasteurisert Grotteost fra Tidsporten


Surdeigsbaksten fra Bakerrebellene er tilpasset nedkjøling og nedfrysing, og kan derfor med fordel oppfriskes i stekeovnen før konsumering. Baksten smaker da som nystekt! Brødvarene er kjempegode sammen med blant annet upasteurisert smør og ost fra Tidsporten, men nystekt brød med bare smør er det aller vidunderligste!


For ordens skyld! Jeg er ikke sponset, eller driver med produktreklame for inntjening til bloggen. Produktene er kjøpt og betalt med egne penger, og reklameringen i dette innlegget er mine oppriktige meninger. Tanken bak er å spre det glade budskap og reklamere for produkter jeg tror på!

6 kommentarer:

  1. Hva er portoen på disse produktene,lønner det seg å kjøpe mye eller blir det dyrer jo flere produkter en kjøper?
    MM

    SvarSlett
  2. Hei MM :)
    Portoen stiger per produkt du kjøper pga vekt, men man sparer på en måte likevel på å kjøpe flere produkter. Tok en kjapp liten forskningsrunde på handlekurven:

    ¤¤ 1 loff a 1000 gram kr 69 = Porto kr 129 -- Snittpris = 198 kr.
    ¤¤ 5 loff = Porto kr 158 -- Snittpris = 100,60 kr.
    ¤¤ 10 loff = Porto kr 198 -- Snittpris = 88,80 kr
    ¤¤ 20 loff = Porto kr 278 -- Snittpris = 82,90 kr

    SvarSlett
  3. Svar
    1. Bare hyggelig! :)
      Handlekurven er også satt opp slik at man skal kunne bruke rabattkode. Kanskje det på sikt blir som inne på Tidsporten, hvor man får ulike rabatter etter visse summer.

      Slett
  4. Håper det:-) Skal bestille meg noen smakebiter ved neste sending. Vet du forresten hvordan duggurd kan operer med gratis frakt på sine utsendinger?

    MM

    SvarSlett
    Svar
    1. Til helga ventes det skillingboller fra Bakerebellene - Det gledes :)

      Har ikke fått med meg at Duggurd har gratis frakt.. Prøvde å legge en vare i handlekurven nå, og det ble frakt på det. Kanskje det er noe kampanjegreier for spesielle varer? De har jo en gratis henteordning da, men det skulle vel bare mangle :)

      Tror heller ikke posten uten videre gir bort portoen gratis :)

      Slett