lørdag 8. mars 2014

Snacksfavoritter fra iHerb! Sånn passe lurt lørdagsgodteri :)

I dette innlegget har jeg samlet mine lørdagsgodisfavoritter fra iHerb. Her er mine "guilty pleasures" hvor jeg ikke tar noe særlig hensyn til antinæringsstoffer, type/mengde karbohydrater eller "riktig" type fett. Dette er mine alternativer når jeg ikke orker å lage lørdagsgodis selv, men som samtidig ikke er så aller verst i forhold til sukkerbombene på kiosken. 
Denne sjokoladen er etter min smak farlig god, og du er herved advart. Kan nemlig være litt vanskelig å stoppe etter at man har smakt den første biten. Semimørk sjokolade (55%), ristede mandler og havsalt er en uslåelig kombinasjon.

http://www.iherb.com/chocolove-almonds-sea-salt-in-dark-chocolate-3-2-oz-90-g/32399#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-us&w=chocolove&rc=20&sr=null&ic=1?rcode=idi604


Incabær / Goldenberries
Sur, supergod, tørket physalis (ananaskirsebær). Hvis man er svak for surt godteri, så kan disse fungere som en god erstatning. Disse setter garantert fart på magen, så det kan være greit å teste seg frem hvor mange man tåler i slengen. En skikkelig smaksfavoritt!

http://www.iherb.com/navitas-naturals-organic-golden-berries-8-oz-227-g/39660#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-us&w=goldenberries&rc=5&sr=null&ic=2?rcode=idi604
Sprøristede gresskarkjerner med et ganske sterkt hint av cayenne. Hvis du liker det litt HOT, så er disse en soleklar favoritt. Den sterke smaken gjør at man kanskje ikke så enkelt sluker hele posen.

http://www.iherb.com/eden-foods-organic-spicy-pumpkin-dry-roasted-seeds-4-oz-113-g/10869#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-us&w=spicy%20pumpkin&rc=7&sr=null&ic=1?rcode=idi604
Sursøte kirsebær som er tilsatt eplejuice for å gjøre dem søte, myke og fristende. Kan sette litt fart på magen, så det kan være lurt å ikke spise hele posen på en og samme gang.

http://www.iherb.com/eden-foods-selected-dried-cherries-montmorency-tart-4-oz-113-g/15342#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-us&w=dried%20cherries&rc=114&sr=null&ic=1?rcode=idi604
Dette er etter min mening de beste fikenene på markedet. De er uten konserveringsmidler, myke og fristende, og jeg spiser de ofte rett fra glasset.

http://www.iherb.com/St-Dalfour-Luscious-Figs-7-oz-200-g/27331#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=lucious%20figs&rc=1&sr=null&ic=1
Typisk tyrkisk naturgodteri. Kjempegode, men kan fort bli litt søte. Synes smaken har et hint av karamell, og kan muligens minne litt om fiken.

http://www.iherb.com/navitas-naturals-organic-mulberry-berries-sun-dried-white-mulberries-8-oz-227-g/39810#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-us&w=mulberry&rc=81&sr=null&ic=1?rcode=idi604
Hvis man ønsker seg en litt annerledes kakao til lørdagskvelden, så er denne midt i blinken.
Hintet av cayenne, kanel og mørk sjokolade er supergodt, og virker varmende på kalde kvelder.

http://www.iherb.com/dagoba-organic-chocolate-drinking-chocolate-xocolatl-12-oz-340-g/45871#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-us&w=dagoba%20organic%20chocolate%20xocolatl&rc=15&sr=null&ic=2?rcode=idi604

Hvis du ikke har handlet på iHerb tidligere, og ønsker tips og innføring, så kan du ta en titt på min iHerb-guide HER. Ønsker deg en fantastisk lørdagskveld :)

For ordens skyld! Jeg er ikke sponset, eller driver med produktreklame for inntjening til bloggen. Produktene er kjøpt og betalt med egne penger, og reklameringen i dette innlegget er mine oppriktige meninger. Tanken bak er å spre det glade budskap og reklamere for produkter jeg tror på! Når det gjelder linker til iHerb vil bruk av min rabattkode gi meg noen kroner rabatt på senere iHerb-bestillinger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar