tirsdag 7. mai 2013

Økologiske krydderfavoritter fra iHerb!

Matlaging uten krydder hadde blitt kjedelige greier! Det står derfor mengder med forskjellige typer krydder i kjøkkenskapet mitt. Noen krydderbokser samler støv, andre brukes omtrent daglig. I dette innlegget har jeg samlet mine Topp 5 favorittkrydder, alle kjøpt fra iHerb.



Simply Organic - Italian Seasoning
Den ultimate krydderblandingen; bestående av økologisk oreganomeriantimianbasilikumrosmarin og salvie. Denne bruker jeg til (nesten) alt! Supper, sauser, gratenger og marinader løftes flere hakk. Jeg bruker også denne krydderblandingen i diverse bakst, til kjøttboller, og til gratinerte grønnsaker. 







Simply Organic - Cayenne
Cayenne er for de som liker litt styrke på maten! Jeg bruker Cayennepepper i de fleste av mine middagsretter, nesten like ofte som det italienske krydderet. Hvem trenger Piffi, når man kan bruke Cayenne?










Simply Organic - Crushed Red Pepper
Enda mer styrke på maten? Denne bruker jeg ofte i asiatisk mat, hvis jeg har gått tom for fersk chili. Fungerer også ypperlig i dressinger, eller i hjemmelaget salsa. 











Simply Organic - Cinnamon
Hurra for økologisk kanel! Uten å overdrive, så er dette den beste kanelsorten jeg har smakt noen gang. Kan ikke gjøre annet enn å anbefale denne på det sterkeste!











Frontier Natural Products - Organic Whole Black Peppercorns
Økonomipakke med økologiske pepperkorn. Hvis du er som meg, storforbruker av nykvernet pepper, så er det like greit å kjøpe seg en 453 grams pose med pepperkorn. 








Hvis du ikke har handlet på iHerb tidligere, så kan iHerb-guiden min være verdt en titt.


For ordens skyld! Jeg er ikke sponset, eller driver med produktreklame for inntjening til bloggen. Produktene er kjøpt og betalt med egne penger, og reklameringen i dette innlegget er mine oppriktige meninger. Tanken bak er å spre det glade budskap og reklamere for produkter jeg tror på! Når det gjelder linker til iHerb vil bruk av min rabattkode gi meg noen kroner rabatt på senere iHerb-bestillinger.

1 kommentar:

  1. IHerb er noe av det mest fantastiske som finnes! :) Er også glad i Simply Organic og Frontier krydderene!

    SvarSlett