lørdag 9. mars 2013

iHerb - Hvilken te er best til Kombucha?

For å lage en god Kombucha, trenger du en god te! Jeg kjøper te fra iHerb.
Jeg har forsøkt mange varianter, men havner bestandig tilbake hos teene fra St. Dalfour.
Sitron, jordbær og fersken er mine favoritter.

Jeg bruker 3 teposer på 1,5 liter kokt vann, og tilsetter 4ss sukker.

Her er de teene jeg synes gir aller best Kombucha:
Ved å trykke på bildene kommer du direkte til iHerb-siden for bestilling.




St. Dalfour sitronte er glimrende til Kombucha. 
Jeg blander som regel denne med fersken- eller jordbærte
men den blir veldig god med bare sitron også.










Jeg kom over et innlegg i bloggen Fra jord til bord hvor Gry beskriver en ny Kombucha-favoritt, som kunne minne om rødbrus. Teen ble bestilt, blandet med sitronte, og JA den ble VELDIG god! En slags lørdagsgodis-kombucha!





For ordens skyld! Jeg er ikke sponset, eller driver med produktreklame for inntjening til bloggen. Produktene er kjøpt og betalt med egne penger, og reklameringen i dette innlegget er mine oppriktige meninger. Tanken bak er å spre det glade budskap og reklamere for produkter jeg tror på! Når det gjelder linker til iHerb vil bruk av min rabattkode på din første bestilling gi meg noen kroner rabatt på senere iHerb-bestillinger. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar